logo mobile

RO | EN

MEDIA

La vremuri noi, preferințe noi

13.10.2020

Am fost întotdeauna deschiși la schimbare, așadar, suntem mândri să anunțăm lansarea unor noutăți pe piața locală de ulei îmbuteliat – Untdelemn de la Bunica cu Vitamina D în variantele de 1.8L și 3L. Noile produse, recent introduse și la raft, sunt unice prin inovațiile aduse în termeni de design, cantitate, ambalaj etc., respectând, în aceeași măsură, identitatea și valorile brand-ului Untdelemn de la Bunica. Au un aspect practic, sunt ușor de manevrat prin mânerele deosebite și sunt, cu siguranță, apreciate atât pentru cantitate, cât și pentru funcționalitate. Este stilul inconfundabil Bunica, dar într-un look diferit, care vine ca o gură de aer proaspăt pe o piață aglomerată care caută în permanență diversitatea.

Untdelemn de la Bunica Superbrands

06.05.2020

Suntem extrem de mândri că UNTDELEMN DE LA BUNICA a primit premiul “MOST TRUSTED BRAND” în cadrul Galei SUPERBRANDS, o recunoaștere a statutului de cea mai de încredere marcă de ulei din România pentru 2019.   Să porți simbolul SUPERBRANDS este o garanție a calității, încrederii și unicității. Simpla includere în anuarul SUPERBRANDS este un succes, invitația fiind deschisă numai mărcilor excepționale. Obținerea acestui statut ne aduce o reconfirmare a valorii mărcii dezvoltate de noi, adaugă prestigiu și reprezintă o reasigurare pentru consumatori și parteneri că au ales cea mai bună marcă din categorie. SUPERBRANDS este prezentă  în mai mult de 85 de țări, fiind de peste 25 de ani  cel mai mare arbitru independent din domeniul branding-ului, aducând recunoaștere celor mai puternice și valoroase brand-uri din lume.   UNTDELEMN DE LA BUNICA este un LOVE BRAND pe piața FMCG din România. Este de foarte mulți ani marca numărul 1 de ulei din punct de vedere al alegerii consumatorilor, vizibilității, recunoașterii și vânzărilor. La împlinirea a 20 de ani, este o ancoră în inima românilor, având un nume și o poveste ascultată și cunoscută de orice român. Este o ilustrare perfectă a ceea ce pot construi inovația și premierele la toate nivelurile, pornind de la dezvoltările pe zona calității, la prima distribuție națională, continuând cu premierele din zona de ambalare, strategia unică de promovare și poziționare, gama de produse și distincția numelui și promisiunii de brand. Timp de 8 ani consecutiv, UNTDELEMN DE LA BUNICA a mai primit această recunoaștere și din partea cititorilor Readers’ Digest.   Este o onoare și, în același timp, o responsabilitate să continuăm să păstrăm încrederea consumatorilor în brand-ul preferat.  ...

Sustenabilitate

13.02.2019

Sustenabilitate Pentru noi,  dezvoltarea durabilă nu înseamnă un simplu concept actual, ci eforturi concentrate, bazate pe investiții de 2-3 milioane de euro anual, câteva exemple fiind instalația de producere a lecitinei, realizarea magaziei de depozitare din Silozul Urziceni, sistemul de detecție a incendiilor, echipamente noi pentru Rafinărie și Biodiesel, modernizarea sistemului de încărcare a șrotului în auto și CF, modernizarea sistemului de filtrare la secția de Prese. FILTRU ELECTROSTATIC NOU PENTRU CENTRALA TERMICĂ Am făcut recent un pas nou pentru protejarea mediului, prin începerea unui proiect ce constă în  construirea unui filtru electrostatic care este montat la centrala tehnică,  cu scopul de a reduce la jumătate limita legală a emisiilor. Lucrarea a implicat atât realizarea unei infrastructuri cu radier din beton armat, cât și achiziționarea unui filtru de înaltă calitate, furnizorul fiind unul dintre cei mai mari producători de echipamente pentru filtru și sisteme pentru protejarea mediului din Europa, SCHEUCH. Instalația a fost proiectată să epureze 80 000 m3/h de gaze arse umede (simultan pentru 4 cazane în funcțiune), în condițiile respectării parametrilor sugerați.   BRICHETE În aceeași linie de inițiative sustenabile, am introdus pe piață o nouă categorie de produse – BRICHETELE – cea mai simplă soluție de a obține energie la costuri mici. Realizate 100% din coajă de floarea soarelui, brichetele fac parte din gama combustibulilor regenerabili, cu emisii neutre de CO2, fiind obținute prin presarea la înaltă presiune. Acestea reprezintă o alternativă mult mai eficientă în comparație cu lemnul, sunt ușor de utilizat, obținându-se aceeași căldură la costuri mai mici. Perioada de ardere este sporită în comparație cu lemnul, mangalul sau...

Expur Capital Filles

21.12.2018

  Pentru prima dată, în 2018, Banca Mondială dedică The World Development Report complet educației, într-un moment extrem de bine ales. Trăim vremuri de creștere rapidă, societatea este într-o transformare profundă, astfel că educația este, mai mult ca oricând, vitală.   Am ales, de mulți ani, să sprijinim comunitatea locală, prin acțiuni pe multe direcții, având în sistemul de credințe că binele trebuie să meargă înspre educația și susținerea copiilor. Suportul financiar și implicarea noastră merg recurent către Orfelinatul din Slobozia, Liceul Mihai Viteazul, pentru participarea trupei de teatru în limba franceză la diferite concursuri internaționale, dar și spre Asociația Capital Filles care, în colaborare cu Ambasada Franței, Ministerul Educației și Cercetării, Institutul Francez și multiple companii cu acționariat francez, le susține pe elevele de liceu care provin dintr-un mediu familial modest, în orientarea profesională viitoare.   Programul de mentorat Capital Filles, la care angajatele noastre sunt, în mod voluntar, implicate, a pornit în 2014, când această inițiativă public-privată a intrat în România, semnându-se convenția de parteneriat cu Ministerul Educației. Prin noi, programul a fost extins în judetul Ialomița în 2016, aducând alături și alte companii partenere. Județul Ialomița este a treia regiune din România care beneficiază de acest program, după București și Timișoara, cu 3 licee beneficiare – Liceul Tehnologic Cuza-Slobozia, Liceul Tehnologic Căzănești și Liceul Tehnologic Fetești. Aceste instituții sunt selectate de către Inspectoratele Școlare, în funcție de criteriile asociației...

SAFETY DAY

26.10.2018

    Securitatea în muncă este prioritatea numărul unu pentru companie, iar obiectivul nostru de termen lung este de a avea zero accidente.   Safety Day sau Ziua Securității în Muncă de anul acesta a avut loc pe 21 iunie și s-a concentrat pe securitatea echipamentelor. Agenda evenimentului a inclus workshop-uri despre siguranța în câmpul muncii sau la volan, exerciții de evacuare, exerciții practice de completare a formularelor LoTo și de lansare concurs „Alerte risc”, dar și acțiuni privind stația de epurare - de curățare, vopsire, văruire – sau de descojitorie (housekeeping).   Pascal Pinson, directorul general EXPUR, a lansat 5 workshop-uri care au ca scop îmbunătățirea conștientizării riscurilor de accidentare în EXPUR. 450 de angajați vor fi angrenați în aceste proiecte.   Ziua a început cu exercițiul de evacuare în caz de incendiu, gândit pe un scenariu de incendiu (cu degajare de fum și gaze toxice) în magazia de reactivi de la parterul Pavilionului Administrativ. 54 de persoane au fost evacuate în puțin peste 4 minute, incendiul fiind localizat și stins de către Serviciul Privat pentru Situații de Urgență.   Au urmat exercițiile practice de completare a formularelor LoTo, în fiecare secție, managerul zonei realizând cu lucratorii acestea si manevrele pentru realizarea securizarii echipamentelor. Au fost implicate 100 persoane. S-a lansat și concursul...

LECȚII DE LA GENERAȚIA Z

18.05.2018

                                                          LECȚII DE LA GENERAȚIA Z *DESPRE EDUCAȚIE ȘI FORMAREA PENTRU VIAȚĂ*   Avem nevoie de mai mult pozitiv în viața noastră.   Credem în principiul simplu că, dacă investim mult bine, ni se va întoarce amplificat, același lucru. Iar când aceasta are implicații în comunitatea din care facem parte și își pune amprenta pe educația copiilor noștri, ceea ce primim înapoi este de o sută de ori mai valoros.       În ADN-ul companiei noastre, este să premiem RESPECTUL, PERFORMANȚA și ÎNDRĂZNEALĂ, iar aceste valori le-am regăsit la cei 7 elevi din clasele a X a, a XI a și a XII a din trupa de teatru a Liceului Mihai Viteazu din Slobozia care pun în scenă, în diferite locuri ale lumii, piese de teatru în limba franceză. Am ales să îi învestim cu încredere, să îi susținem să se formeze și să se exprime.   Cel mai recent proiect al lor, pe care l-am sprijinit cu mare bucurie, a fost pus în scenă în Maroc, într-un schimb de experiență cu mai multe trupe...